Pissgult är inte hett!!

Igår fick jag ett sånt där gött ryck, ett sånt ni vet som man bara kan gå å vänta på att det ska hända men det händer aldrig för att man kanske är för slapp eller liknande. Vår gästtoalett på undervåningen är verkligen gräslig, eller kanske ska säga var gräslig. Pissgula väggar! Jag fattar inte hur någon kan välja att måla en sån färg i sitt hem och definitivt int på en toalett. I alla fall, nä jag sitter där inne på golvet och städar så får jag för mej att jag ska kolla om vi inte har några färgrester över. YES!! Det hade vi, så väck med alla prylar - fram med masktejpen -sätt igång å måla. På ett par timmar var det klart och sån grym skillnad blev det. Så man kan säga att jag var och är riktigt nöjd med mej själv efter denna insats.

Före                                                                                       Efter
Gästtoalett snabb-renoveringGästoalett snabb-renovering


Det här är bara en tillfällig lösning. Tids nog när vi får tummen ur så ska här göras om ordentligt. Allting nytt, men nu är det inte lika akut längre, inte än i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefint gumman =) du är så hurtig du

2010-01-19 @ 16:48:59
Postat av: Maria [Fotoblogg]

sv; tack så jätte mycket.



Hoppas allt är bra med dig

2010-01-20 @ 14:58:19
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0