Lite efter kan man säga

Disney on ice
Igår var ju vi på Disney on ice, jag och min lilla familj. Leah tyckte det var jätteroligt och hon kände igen alla figurerna som var med. Det var ju musse och mimmi som var på en resa genom olika sagor. Lejonkungen simba var med som tur är, lillan älskar Snart är det jag som är kung och hon sjung med allt vad hon kunde.
Sen kom Den lilla sjöljungfrun, Lilo och Stitch och Peter Pan. Det var inte riktigt som jag mindes från när jag var liten, men minnet är ju inte alltid på topp. Det var i alla fall väldigt lyckat och lillan var mer än nöjd, lite trött bara men det var ju inte så konstigt. I morse så sa hon till mej "Mamma jag vill titta på dom idag igen som åker skridskor" Lillfia, så söt. Det får bli en annan gång.

Nu skulle jag lägga upp lite bilder men det gick inte så bra så det kommer väl imorgon då om jag inte får någon ordning på det.

Disney on icePeter PanPeter Pan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0