Kul i pulkabacken

Lillan åker pulka


Igår hade jag och D en heldag. Först åkte vi en snabbis till Backaplan. Var ju tvungen att köpa mej ett par termobyxor så jag kan leva rövare i isbacken med lillan. Hittade ett par ganska enkla för 349 spänn på Stadium, dom blev perfekta. Varma var dom också, det var ju det viktigaste. Efter B-plan gick vi till kullen här på gatan och åkte. Tjohooo!! Fasen va skoj det är asså. Lillan var helt vild och åkte både på rumpan och magen. Hihi, hon är så jäkla söt när hon far nerför isbanan som en liten pingvin.

Lillan åker på magenD åker på ica-kasse

När vi var alldeles kalla och rosiga om kinderna så gick vi in till mej och bakade bullar. Vi hade supermysigt och bullarna blev såå goda. Det luktade vaniljbullar i hela huset. Doften sitter fortfarande i idag. Mums!!

In the kitchen
VaniljbullarFika

Kommentarer
Postat av: Jennie

Oooh, min skräck när jag jobbade på dagis var dessa isbanor, men då hade man fler än en att hålla ögonen på så att de inte sprang ner för backen, det löste sig dock lite med hjälmar på huvudet.



Voddler ja, jag fick en invite av en vän och är jätteglad för den, tycker fakiskt att det finns en hel del filmer man känner igen, en hel del som låter lite spännande och jag undrar som sagt om man någonsin kommer hinna ikapp. Men jo, jag skulle nog säga att det värt det redan nu och jag tror ju det kommer bli ännu bättre med tiden. Spotify är ju något jag aldrig ångrat att jag köpte...

2010-01-09 @ 15:31:46
URL: http://365dagartills30.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0