Just Glow

Just Glow
Jag brukar alltid använda Herbal Essences när jag tvättar håret, men dom senaste gångerna när jag har varit på Coop så har det inte funnits. Frågade tjejen som jobbade där och hon informerade mej om att dom inte tillverkades längre. Samma tillverkare gör numera det nya märket Just GLOW som ska vara någon form av ersättare fattade jag det som. Då hade man ju inget val så jag norpade åt mej två flaskor för färgat hår (vilka för övrigt ser riktigt mumsiga ut). Imorgon blir det till att prova. Någon som redan testat? Är det bra?

Just Glow - For all coloured hair

Nä, nu är klockan änna mycket så Natt natti!!


Kommentarer
Postat av: Sabina

då hoppas vi de är bra =)

2010-01-27 @ 14:07:49
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0