Jag borde ju

Egentligen så borde jag verkligen ta och göra mej iordning. Istället sitter jag här och larvar mej med kameran. Tar lite störda bilder och så, haha. Det är rätt kul. Speciellt om man lyckas få till nått bra.
Om en timma ungefär behöver jag vara färdig, då kommer M och hämtar mej. Vi är några tjejer som är bjudna på middag hem till en jättego tjej L. Vi har träffats genom M hemma hos henne på lite rajtan och så. Himla kul. Så idag då blir det i alla fall middag hemma hos henne. Det ska verkligen bli trevligt. Så nu drar jag å kitschar mej lite så jag är redo när M kommer.

Hörs!

jag


Kommentarer
Postat av: Maria Lundbäck

Inte kostigt att du kommer sent gumman ;)

Puss

2010-01-24 @ 10:53:14
Postat av: Marie

SV: Visst är det :)



Vilken fin blogg du har :)

2010-01-24 @ 13:01:34
URL: http://mariealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0