Lite kallt om baken


Idag har vi varit hemma. Hade ledig dag på schemat och det är så jäkla gött att vara ledig. Särskilt mitt i veckan. Jag å lillfis åt en sen frukost och gick ut en sväng till isbacken här på gatan och åkte lite. Haha!! Så sjukt kul det är. Ungarna måste trott att jag var knäpp på nått vis som slängde mej ner för backen och tjöt högt. Men det e gött, man får inte glömma bort att vara liten ibland.
Jag och MamiJag och lillfis
Till vänster: Jag och Mami, många säger vi är lika. Jag tycker dock inte det.
Till höger: Jag och lillfis, Ingen tycker vi är lika. Fast jag kan tycka det ibland när jag var liten i alla fall.

Mamma var inte feg
Momma has gone crazy. Haha, gött é det!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är ju jättelika =) hihi

2010-02-11 @ 11:59:55
URL: http://eva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0