Det händer inte ofta men igår.



Igår var det party. Va hemma hos T som fyllde 25. Hon bjöd på god mat och snacks å grejer. Vi blev ju lite goa där och körde en sväng Jag har aldrig. Herregud, det har jag inte gjort på flera år, men det va roligt. Fasen va vi garva. Man kanske avslöjade lite väl mycket där, Hahaha!! Nädå, jag har inga hemligheter. Sen shakea vi gärnet en stund innan vi drog till stan. Där var det såå tråkigt och allt dog ut. Så synd. Det var typ vi och 20 pers till.
Bästa D kom till undsättning och körde hem oss. Men det var en riktigt rolig kväll. Tack till födelsedagsbarnet!!



Kommentarer
Postat av: linnea

ja jag har provat själv :) du får gnugga försiktigt :) om du googlar på det så finns det en massa frågor om det :)

2010-01-16 @ 22:55:11
URL: http://linneadofs.blogg.se/
Postat av: Beccy

Snygga bilder Elle. Shit, va kul det va hemma hos T. Där dansade man nog bort all alkohol iaf =)

Har en grym bild på dej när du står i brygga =)

/Beccy

2010-01-19 @ 11:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0