Vem ska på P!NK??

Funhouse summer carnival



Idag släpptes biljetterna till P!NK's konsert på Ullevi i sommar. Gött!! Vi fick biljetter. Alltid lite svårt att veta innan hur stort tryck det kommer att vara på biljetterna, men vi fick våra fyra i alla fall. Min underabara M hade gått upp i ottan och åkt till Ullevi för att få tag i biljetter till oss. Plats 7 i kön hade hon och dom släppte in lite innan klockan var nio. 7 stycken fick gå in först. Vilken tur vi hade. Fick precis dom platserna vi ville ha.

Det ska bli så fantastiskt kul att se PINK live. Hon är en så grymt bra artist. Så jag väntar mej mycket show och att hon verkligen visar vad hon går för, men det tror jag nog. Sen så är hon ju så jäkla snygg också, visst är hon? När hon spelade i stockolm i somras så ångrade jag så att jag inte skaffat biljetter. Men nu jäklar, nu blir det av.


Någon mer som ska dit??

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0