Romantisk weekend!!

Säröhus
Jag har nog haft den bästa helgen på länge. Igår firade jag och prinsen att vi har varit ihop i 10år. HERREGUD!!! Kan ni fatta, 10 år?! Det är ju helt sjukt. Såå många år, så mycket minnen. Tänk så små vi var när vi blev tillsammans.

I alla fall så valde vi att fira med avkoppling och romantisk weekend på Säröhus. Så himla mysigt ställe.
Efter att vi hade checkat in på rummet så tog vi en promenad längs vattnet. När vi kom tillbaka gjorde vi oss iordning och gick ner till baren. Där bjöds på mousserande vin och snacksbuffé. Efter det entrade vi matsalen och åt en riktigt god trerätters middag. 
 
Proppmätta gick vi upp till rummet och bytte om till badkläder och badrock för att sedan gå ner och avsluta kvällen i bad och relaxavdelningen. Pool med 37-gradigt vatten och Jacuzzi med olika aromasalter och grejer. När vi hade bubblat färdigt så la jag mej faktiskt i solariet 10 minuter och efter det tog jag mej en vattenmassage.

Vi var helt slut när vi väl kom upp till rummet och slocknade ganska snart.

Promenix i snönSnacks3-rättersSpa


Kommentarer
Postat av: Daniella

jätte mysigt gumman! hoppas ni har haft en jättefin helg =) pusss

2010-02-08 @ 00:33:57
Postat av: Anders

Ser ju helmysigt ut, jag har alltid trott att Säröhus har varit lite slitet, men det ser ju fräscht ut på dina bilder.

2010-02-09 @ 08:36:19
URL: http://www.romantisk-weekend.com
Postat av: Lina K

Åååh vad det ser härligt ut alltihopa!!! Underbart! =)

2010-02-16 @ 12:21:01
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0