Mmm kolla!!

Måndags-Godis


Kolla vad jag har. Alltid kan man väl läska någon, hehe.
Sitter och mumsar lite gotta nu såhär innan läggdags. Väldigt nyttigt för den som inte visste det.
Innan gottepåsen åkte fram tillbringade jag och lillan kvällen ute i isbacken. Shit va det är roligt. Lillfis svischade nerför backen i form av en säl, hahaha!! Å så lät hon så där fint som sälar låter. Det gick så jäkla fort så jag fick inte till nån riktigt bra bild men ändå. När vi kom in igen var vi sådär underbart rosiga om kinderna. Skulle gjort varm choklad och macka, men mjölken var slut. J***a s**t!! Men vi tog juice istället och det funkade nästan lika bra. Nu ska jag nog hoppa i säng och somna tidigt för en gångs skull.

Sälen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0