Ring ring

Hallå på er!!

Här sitter jag med ena ögat på datorn och andra på tv:n. Någon intressant dokumentär om Michael Jackson och hans relation till apan Bubbles visas på tv4+. Jag älskar såna dokumentärer.
Ska strax ta tag i månadens räkningar så man får de överstökat.

Idag när jag gick på jobbet så fick jag ett samtal till mobilen. Jag blev bara så varm i kroppen och det gjorde mej såå himla glad att just den här personen ringde. Hon ville bara kolla läget, så att allt var bra med mej och att julen vart bra å så. Äntligen kände jag att jag kunde "prata av" mej om vissa saker. Jag hoppas vi hörs snart igen =)




♥ Förresten så fyller världens absolut bästa Mormor år idag. Grattis Mormor!!! ♥

 


Kommentarer
Postat av: kristin

ja, den gröna har jag spanat in.....men får se...jag har ju grönt,svart hemma :)

2010-12-28 @ 21:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0