Pyssel å papp


Jag tror nog aldrig att jag har haft ett såhär långt break från bloggen tidigare. Det har inte funnits lust, men nu, just idag känns allt lite bättre.

Julpyssel


Lillan sov över hos sin kära moster inatt och har hela dagen varit hemma med onkel Manno och sin lilla goa Kusin Solei. Kan bara föreställa mej som det har busats och lekt.
När jag sen fick hem min lilla sessa så mös vi en stund framför tv:n, innan jag fick för mej att vi skulle julpyssla. Haha!!! Jag är värdelös på att julpyssla, men ordet pyssel väckte i alla fall lillans intresse, för en liten stund.

Vi tog en bunt färgade papper, lite lim å en sax. De räckte för att vi skulle göra något annorlunda för en gång skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0