NyårsOutfit


Detta är då ett projekt som är lättare sagt än gjort. Jag var så nöjd med mej själv, att jag hade kirrat klänning redan i oktober. Men nu, idag kom jag på att jag har ju massa klänningar att välja mellan. Hur ska jag kunna bestämma mej då? Jag som alltid har sån sjuk beslutsångest, oavsett vad saken gäller. Dessutom så känner jag att ingen av dom riktigt faller mej i smaken för en nyårsfest. Herregud!! Var ute å spanade lite på lunchen och fick i alla fall köpt mej två par strumpbyxor. Bra med valmöjligheter :)
Bling-Bling

Som om detta inte vore nog nu då så har jag ju även en liten som ska kläs tjusigt på nyår. Får inte till det riktigt där heller. Det gäller ju att vara ute i goood tid om man vill ha något som är perfa. Idag, fanns alltså inte så jättemycket kvar. Då gäller det att man som jag, har en underbar mamma som ränner runt i stan, in och ut i samma affär flera gången för att det ska bli rätt. Så ett X antal mms senare så har vi nu 3 olika outfits till lillan också. Jag hittade en klänning på Lindex som jag totalföll för, såå himla fin men såklart fanns inte den in min lillas storlek. Suck!! I slutändan så blir vi nog skitsnygga oavsett vad, jag och min lilla familj. Tror vi inte det??
Nyårsoutfits för lillan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0