First time ever.

Igår tillbringade jag och lillan kvällen hemma hos syrran. Jag ställde mej och lagade middag (pasta med ost & skinksås). Fantastiskt gott om jag får säga det själv. Efter middagen flyttade vi ut till deras lounge-grupp och satt där å mös lite och spelade alfapet framför brasan. Hur mysigt som helst. Sen kom prinsen och hämtade oss.
Lounge

Idag har vi hållt oss på hemmaplan större delen av dagen, mest på grund av att jag har sån jäkla nackspärr. Det är andra gången på semestern som jag har det för övrigt. (Lite synd om mej då ja.) Fick mej i alla fall ett ryck när jag hittade en bonuscheck från H&M på 100:- som gick ut idag. Jösses!! Där fick jag anledning till att shoppa lite. Så synd, Hmm! Så vi drog i alla fall till b-plan. Köpte såklart lite mer än vad som behövdes för att göra slut på bonuschecken, men det känns rätt bra ändå. 
BokstäverH&M kläderGuldringarArmband H&M

Nu har jag faktiskt kollat på Twilight (first time ever). Kan faktiskt säga att jag förstår hysterin, jag förstår alla som är helt förälskade i Edward. Ojojoj, jag vill också träffa en vampyr och förälska mej. Haha!! Gissar att det nog aldrig kommer att hända. I och för sej så har jag ju redan min man och min prinsessa. Nu ska jag kolla New moon.

Ha en härlig natt nu och dröm söta drömmar, I will.

Update: Jag döööör, I'm in lööööve!!!


Kommentarer
Postat av: rock n roll mamma

när du sett new moon och eclipse kommer du vilja ha en varulv=) Jacob är grym i de filmerna=) utan det dör långa håret!

2010-08-07 @ 02:44:53
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: Anonym

Har du någon mer tatto än den på handleden?

Kan inte du göra ett inlägg om tattos med bilder, ev smärta & val av motiv?

Hade uppskattats till tusen!

Bra blogg förresten.

2010-08-07 @ 08:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0