Ibland måste man vara hemsk

Just nu sitter jag här och känner mej så himla taskig. För andra kvällen i rad har min lilla ögonsten somnat utan sina allra käraste snuttefingrar i munnen. När lillan var ca 6 månader gammal så fick hon för sej att hon inte skulle ha napp längre, utan istället så hittade hennes ena pek och långfinger in i munnen och har sedan dess suttit som fastkilade där i tid och otid. Nu ca 3½ år senare så tyckte vi (jag och sambon) att det var dags att sluta. Jag försökte få henne att inte snutta vid ett par tillfällen och det gick väl sådär. Haha!! Men så tipsade hennes tandläkare om stopp och väx, det funkade ju kanon. Jag vet inte ens om hon fick smakat på det (vilket i alla fall smakar skiiiit), men hon snuttar inte i alla fall. Naaaawh, hon börjar verkligen bli stor nu.

Snuttefisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0