För 4 år sedan föddes världens sötaste lilla tjej, MIN tjej!!

21:e Augusti

Både idag och igår har det varit fullt upp. Igår var en speciell dag, det var nämligen min lilla tjejs födelsedag. Hennes fjärde sådan. Tänk att det redan har gått fyra år sedan våra blickar möttes för första gången och jag för första gången i mitt liv kände en sån kärlek för någon som jag innan trodde var omöjligt. Ja, det är sjukt. Alla föräldrar tjatar hela tiden om att ojoj va tiden går fort och alla föräldrar förstår vad jag menar. Så är det. Vart har dessa fyra år tagit vägen?

Lillan nyfödd



I alla fall så smög vi in till dottern på morgonen och sjöng för fulla halsar såklart och slängde ballonger över henne. Man såg på henne att hon tänkte Äntligen!! Som hon hade väntat på att det skulle bli hennes födelsedag. Hon blev överlyckig för alla presenterna och det fanns några favoriter som fick hänga med hela dagen. Maria kom förbi en sväng med lite presenter, sen åkte jag och lillan till stan och lunchade med hennes mormor. Efter det tog vi spårvagnen (japp spårvagnen) till Universeum. Det var nog bästa besöket någonsin. Det fanns massa personal ute som visade och berättade om dom olika djuren och förklarade massa saker. Så det var lite spännande. Lillan var jättetrött när dagen började närma sej sitt slut satte sej med sitt nya nintendo när vi kom hem.
TårtbitGungaGullungeUniverseumHängbroSötLong legsBergsklättringHuvud på ett fatcute

Idag har det varit kalas. Lillan har haft energikick till tusen efter sin lilla lur förut på förmiddagen. Medans hon sov i bilen på utsidan så städade jag och prinsen och sedan gjorde jag bakelser. Så himla goda. Lillan fick massa fina presenter såklart och var helt överlycklig. Nu sitter hon och spelar Lille katt på sin nya supertuffa gitarr i högblankt cerise. Så jäkla söt. Jag har ju lyckan att ha världens sötaste unge. Haha!!
Over and out!!
kalasBakelselillan och fasterJag å lillan


Kommentarer
Postat av: carro

vilka tjudiga klänningar hon har på sig, vid båda tillfällena ;)

synd att vi missade kalset, kikar förbi i veckan istället.

nu ska vi testsitta vår nya soffa som kom i torsdags, skoj! :)

2010-08-22 @ 16:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0