Det känns så gött

Vilken härlig morgon. Jag å mamma hade bestämt oss för att springa blå spåret (en motionsslinga här där vi bor) idag, så klockan 8.00 träffades vi hos henne. Perfekt väder för en löprunda skulle jag nog vilja påstå. Regn och sol, sol och regn. Fast i och för sej var det mest regn, men såå härligt och så friskt....förutom på vissa ställen där det luktade nått som jag inte ens vill nämna. Fy fan, så det var bara att hålla andan och kuta på. Vilket bra sätt att börja dagen på. Detta kommer helt klart att upprepas när det går. Kanske redan imorgon, nån som ska med?

inför löprundanUt å springa

Asics gel noosa
Jag har i alla fall lätt de skönaste och snyggaste dojorna.


Kommentarer
Postat av: Carro Lager

Va duktig du e tjejen!! Jag va oxå i spåret, men ca 2 timmar efter er :) Och jag håller med, nånstans där i spåret luktade de å helsike äckligt.. haha...



men duu,, faan va snygga dojjer, var har du köpt dessa??? :)

2010-08-28 @ 11:00:23
Postat av: parre

ta med marrja

2010-08-28 @ 13:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0