Anorexia?

Lizzie Velasquez


Nej, den här tjejen lider inte av anorexia. Hon har en sjukdom som gör att hon av någon anledning inte kan gå upp i vikt. Det är jag jäkligt tacksam för att jag inte har det så. Det värsta av allt är ju folk som snackar, Åh va smal du är!...Äter du inget? m.m. Det är så jobbigt med folk som tjatar, alla vill inte vara pinnsmala och bara för att man är smal så är man det inte alltid frivilligt. Innan jag blev gravid med dottern och efter det fick formerna som en kvinnas kropp ska ha så var jag smal. Jag var inte alls nöjd. Jag minns att jag åt och åt, Mc Donalds varje dag å massa godis å pizza å sånt grisigt, men inte ett kg tyngre blev jag.  Det var aldrig några byxor som passade och jag hade gjort vad som helst för att få lite mer lår till exempel. Ibland om man hade linne på sej så kunde någon säga "Guud, va smal du är!!". Inte fan går man fram till en tjock person och säger Jösses va fet du är, dags att börja banta snart!! Nä tror inte det va!

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Fy va hemskt !! Stackars tjej !!

2010-08-28 @ 11:24:39
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0