Well it´s time to go

Oooh, nu ska jag strax göra mej iordning för natten och hoppa ner i sängen till min prins som ligger alldeles ensam och väntar. Undrar om man kanske kunde få honom att killa lite på ryggen kanske, eller varför inte lite hårmassage. Det är ju sjukt skönt asså!
Maria var här ikväll och kollade på Grey´s anatomy. Det är ju så bra. Hon är så mysig min Maria. Lite kill i håret blev det ju såklart. Mmm, Lillan hade ritat en så söt teckning till Maria. Det var lillan och Maria på bilden å så skrev hon deras namn på också. Hon är så himla duktig. Utvecklingen av hennes teckningar går så fort. Från att bara ha varit en suddig klutt på pappret så är det numera både armar och ben på figurerna. Jag köpte nya färgpennor och glitter´lim till henne igår som vi har suttit och pysslat med idag. Hon var så glad så. Sen så hjälpte Maria till med nattningen och borstade lillans tänder å dom lekte lite affär å så innan lillfisen ville att Maria skulle ligga brevid henne en stund. Leah gillar Maria så mycket. Cute!!
Nä gud vad jag pladdrar på här. Hopp i säng med mej bara. God natt.
Lillan och MariaLillans teckning

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jaa, du måste verkligen prova det! Smaken Cookie Dough är gudomlig!



Så söt hon är din lilla flicka!

2010-04-29 @ 19:55:15
URL: http://dansbanegatan.blogg.se/
Postat av: Maria

Va fint skrivit gumman! Tycker om Lillan så mycket också. Ni är för söta ! Och goingen va så söt när jag natta henne. Puss!

2010-04-29 @ 23:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0