Mina fynd från barnmässan

Efter ett års väntan så var det dags igen. Baby & Barnmässan kom till svenska mässan här i göteborg. För 5:e året i rad nu. Jag har varit där varje år. Första året låg vårat lilla gryn i magen på jäsning fortfarande. Jag måste säga att mässan har blivit bättre och bättre för varje år. Första året fanns det inte så mycket för barnen och inte andra heller. I år var det kanon. Kidpark där barnen kunde leka och ett litet ställe där man kunde lämna barn mellan 3-5 år, ifall det var så att man ville strosa runt själv en liten stund. Dom hade bamsegympa som barnen fick vara med på. Då kom bamse dit och även lisebergskaninerna kom dit. Jag tycker det var suveränt anordnat  år. Och som varje år fick jag köpt med mej lite kläder till lillan. Nu blir det bara till att vänta tills nästa år för att kunna gå dit och mässfynda igen. 

Nova star kameleont kg design fritiof of åre



Läs även andra bloggar om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0