Goa lilla tant!!

Häromdagen när jag satt vid köksbordet och kollade igenom posten så ringde det på hemtelefonen. Det var min gulliga Mormor. Hon sa att hon satt och kollade på tv där dom just visade Gina Tricot's reklamfilm. Det är en av mina favvoaffärer sa jag. -Jaa, vilka fina klänningar dom har. Du kan väl skynda dej och köpa en fin klänning, så ska du få den av mej. 
Är hon inte för gullig den damen. Hon är bara såå bäst, såå himla rolig och alldeles, alldeles underbar!

I alla fall så drog vi till Gina på lunchen idag. Bland klänningarna var det ingenting som klickade direkt. Men så kom Jenny in i provrummet med en tunika som jag blev helt kär i. Det nästan stod ELLE skrivet på den med stora bokstäver. Den var såå jag, så den fick det bli. Haha!!
Svängde förbi hos mormor (i päronens hus) efter jobbet för att visa vad hon precis köpt till mej och hon verkade gilla den lika mycket som jag. Mormor och hennes väninna korkade upp en flaska vitt och ställde fram lite snacks så jag slog mej ner. Mycket trevligt!

Here it is!!
Tunika från Gina TricotTunika från Gina Tricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0