Lite spännande

Den här dagen var inte riktigt som alla andra. Hade till en början en rätt mysig morgon, ända tills lillan började sätta sej på tvären. När vi gick hemifrån var jag arg på henne och hon var nog ännu argare på mej, för att jag inte är tillräckligt förstående (mitt i all morgonstress) när hon tar en kvart på sej för att knäppa dragkedjan, eller när hon vill kolla klart på alla 250 bilderna i kameran innan vi ska gå. Suck!! Väl på dagis tog det nog runt en halvtimma innan jag väl kom därifrån. Då med lillan sittandes i baksätet. Hon vart så hysteriskt ledsen när jag skulle gå från dagis så jag kunde bara inte lämna henne. Hon fick helt enkelt följa med mej till jobbet. Det gick riktigt bra tycker jag allt. Hon lekte lite i barnhörnan, ritade lite på datorn och kollade på film. Efter en lunch på kinan så körde jag henne till dagis igen. Det var faktiskt mysigt att ha henne med på jobbet min lilla goding.

Så, det blev en lite spännande dag trots allt.

Leah visar stolt upp sin fina teckning (regnbåge som alla såklart ser) som numera hänger på väggen i barnhörnan.
Leah pekar på sin regnbåge som hon har ritat


Gääsp, somnade visst ifrån datorn lite, vilket inte alls är speciellt ovanligt. Haha!
God natt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0