Roliga pingviner!

Vilken härlig dag det har varit idag. Guud, vad jag längtar efter ännu mer värme och sol nu. Jag och min lilla söta familj packade in oss i bilen och drog till slottskogen. Det är så himla mysigt där, fast det kräver ju sålart sådant väder som det har varit idag. Vi började vår lilla runda som vanligt hos sälarna, sen fortsatte vi runt tills vi hade sett alla djuren. Roligast var nog pingvinerna. Jag har aldrig sett pingvinerhålla på så förut (se videoklipp längre ner). Lillan tyckte det var superkul och hon skulle upp å klättra i alla berg och springa bland löven och busa. Gosing!! Tyvärr så var inte barnens zoo öppet för dom håller på å renoverar. Men i maj kör dom gång igen. Så då får det väl bli en tripp till. Vi avslutade vår lilla tur med varsin glass, såå himla gott.

När vi kom hem gjorde jag min goda pastasallad med stekt vitlökssalami och bacon i. Mmmmmumma! Hehe. Fasen jag är en sån jäkla gottegris asså. Helt sjukt, jag måste sluta med det. Men samtidigt så tänker jag Ääh what the f***, man lever ju bara en gång. Lika bra att njuta då. Är det inte så?

Nu ska jag å prinsen ägna lite tid åt varandra när lillan ligger och sover. Lite glass då kanske..Haha, nää skoja bara. Natti på er!

ÄlsklingenKärlekDarlings
KlätterapaPåfågel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0