En snabb en..

Tjaa!!

Tänkte jag skulle slänga in en liten snabbis här innan jag hoppar i säng. Igår blev det ju inget bloggande alls då jag åkte till svärmor direkt efter jobbet och sedan vidare hem till Maria för Grey's Anatomy och lite mys. Det bjöds även på kycklingwok, vilket hon lyckades väldigt bra med. Gud så gott det var. Efter lite kill å sånt åkte jag från henne runt halv tolv då tiden på bilen gick ut. Väl hemma vart det hopp i säng.

Vi


Idag var jag änna tröttare än vanligt när jag skulle tvinga mej själv ur sängen på morgonen. Nästan så man fick rulla över på sidan och svinga fötterna ut över sängkanten för att sedan stödja sej på nattduksbordet och så vidare upp. Suck!! Väl inne i duschen vart man ju pigg å go i alla fall. De är bara det där allra första som är sån pina. 
Varje dag när jag kommer hem från jobbet så tänker jag att NU, ska jag göra något vettigt här hemma, men hör och häpna...oftast så blir det inte alls så. Det enda vettiga som gjorts idag är nog att jag köpte en blomma på lunchen som jag placerade utanför ytterdörren. Mycket fint! Och framför allt Mycket vettigt, haha.
Värmde på lite rester från häromdagen (kan man säga så??). Så gott, korv stroganoff. SMARRIGT! Efter det var det dags för prinsess-nattning. Efter lite mys och bus i sängen så somnade hon gott (den lilla). Imorgon väntar ännu en jättespännande dag, nooot. Jobb och sedan veckohandling. På kvällen blir det fredagsmys med sessan då gubben ska iväg. Hoppas det kommer nån mysig mamma-dotter-film.

Sov nu så gott, Go natt go natt!!
Äter kvällsmat
Mor och dotter
Mor och dotter
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0