Ska jag eller ska jag inte?

Kom hem nu efter att ha varit hemma hos Tessan i hennes nya lya. Väldigt mysigt lägenhet måste jag säga. Det är nått visst med lägenheter som är så mysigt. Inte alla då måste jag ju tilläga. Beror jugivetvis på hur man har det. Men speciellt lägenheter i stan är så mysiga men högt till tak å sånt. Nä, det blir nog jättebra. Va bara hemma en snabbis förut innan jag drog iväg så jag fick pussa på min lilla skrutt innan hon hoppade i säng.

Usch, jag har för övrigt sån beslutsångest. Jag har bokat tid hos frissan för att bli blond igen, men jag vet inte längre om jag vill. HAde inte tänkt bli riktigt blond utan slingad så det blir mer naturligt. Fast efter att ha kollat på en del bilder så tycker jag att det är rätt snyggt med mörkt hår. Men jag gillade ju att vara blond också. Fast så kan jag ju tillägga att jag hade mina bästa år mellan 20-23 års ålder. Då var jag som snyggast, då va jag blond. Men den tiden kommer aldrig tillbaka och oavsett hur jag såg ut då i blondt så blir det ju aldrig detsamma igen. Så, hur ska jag göra? Hmm, får fundera ett tag till.

Tänkte jag skulle hitta nån bra bild från det att jag va blond, men vart f*n har alla bilder tagit vägen??? Datorn kraschade ju för typ två år sen och då försvann typ alla våra bilder, men hmm. Får nog ta å spana på det där.

Nu är det hopp i säng som gäller. God natt och sov gott alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0