Orkade inte

Igår var jag hur seg som helst. Låg på soffan å kollade först på idol, sen på hollywood-fruarna så klart. Till detta mölade jag massa chips. Gud, jag är så onyttig, måste bli ändring på det. Så mycket nyttigare med till exempel gurka, ja å så lite dipp till det. Egentligen mycket godare också.
Halvlåg i alla fall å skrev ett rätt rejält inlägg igår, men sen orkade jag inte släppa iväg det. Tyckte att det kändes lite onödigt så jag sket i det helt enkelt.

Idag står det BIO på dagordningen, eller ska man kanske säga kvällsordningen. Jag och en kompis ska gå på bio! Kors i taket, då har man varit på bio 2 gånger på inte ens 2 månader. Innan dess va det typ huuur längesen som helst så det ska bli roligt. Vi hörs nog efter det då. Tja!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0