Nyfärgad

Kom hem från frissan för en liten stund sen. Hade sån beslutsångest för hur ja skulle ha det. Skulle jag bli blond eller fortsätta vara mörk. Tillslut kom jag fram till att jag skulle ha brunt med svarta och guldiga slingor i. Det blev faktiskt riktigt bra. Ca 7st guldiga slingor undertill och dom svarta tog vi uppepå.
Leah sov hela tiden jag var hos frissan och vaknade när vi skulle gå. Väldigt smidigt. När jag kom hem va jag svinhungrig och tog fram pastasallad (favorit) som jag å prinsen slängde ihop igår kväll. Gött!!
Nu ska vi strax lämna lilla till mormor å morfar å sen ska vi på föräldramöte. Måste rusa, hörs sen!

Nyfärgat hår

Pastasallad

Läs även andra bloggares åsikter om Hårfärg, färgat hår, pasta, sallad, pastasallad

Kommentarer
Postat av: maria

Jätte fint gumman! Kram

2009-09-16 @ 22:58:40
URL: http://marialundbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0