Myskväll med Prinsen

 

Ikväll har jag tänkt att vi skulle ha lite mys här hemma. Va iväg å hyrde en film förut trots att det går en riktigt bra en på tv idag. Allt eller inget, den e riktigt bra men då jag visste att vi inte skulle vara klara här lagom till klockan nio så fick det bli hyrfilm för vår del. Allt flyter fick det bli. Den skulle jag egentligen sett på bio med syrran, men tiden gick å vipps så va det för sent. Godis blir det givetvis till filmen också. Usch, riktigt onyttigt. HAr blivit mycket gott det senaste, annars tycker jag faktiskt att jag har blivit jäkligt duktigt (rent ut sagt) vad det gäller godis. Förr åt jag godis varje dag, hade alltid en gottepåse med mej. När jag gick i skolan hade jag alltid godis på lektionerna. Det fick liksom tiden att gå på nått sätt. Nog om det nu.
Prinsen har varit duktig å satt lite foder runt dörrarna i hallen. Det rör sej sakta framåt, hehe. Men det tar allt sin lilla tid.

Hyrfilm Allt flyter


Läs även andra bloggares åsikter om Film, Allt flyter, Allt eller inget, Godis, Mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0