Music...Looong tiiime!!

Idag har varit en rätt seg dag på jobbet. Va i och för sej en del att göra strax innan hemgång vilket givetvis gör jobbet mycket roligare. När jag kom hem tog jag med min lilla familj ut på en kvällspromenix. Lillan cyklade å vi hamnade tillslut på en liten lekplats där hon fick roa sej en stund. När vi kom hem va det ju såklart dags för idol. Jeezes!! Haha, han i grön tisha från belgien va ju inte alls skön. Va jag garva. Helt plötsligt började han bara sjunga nått, rätt ut. Å fattade ingen svenska alls.
Juryn: "Music...Loooong tiiiime" Belgaren: "Ööh YES!!!...öööh NO!"  Hahaha, What the F***. Helt störd.

Nu kollar vi på slutet av Austin Powers, vissa scener är ju sjukt roliga. Men vilken mongo film egentligen.

Nu får ni ha en mysig kväll, det som är kvar av den. Shit! Imorgon är det redan fredag, det gick fort. Natti!!

På lekplatsen

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hon är så fantastiskt söt din lilla prinsessa!

Man blir alldeles glad av att titta på dina bilder :)

2009-09-26 @ 10:33:12
URL: http://drak.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0