Jag vill inte

Känner inte alls nån lust för att blogga idag. Är allmänt nere och gissar att det beror bla på vädret. Att hösten är så nära nu så att den kittlar en under fötterna. Man har börjat frysa på dagarna. Jag kan inte fatta att sommarn redan är slut. Jag vill inte. Man får väl hoppas att dessa 4 månader till jul går fort så man kan ladda om och börja räkna ner till sommaren igen. Har du några planer för vintern? I don't! Så jävla tråkigt. Vill bara att det ska gå fort. Imorse när jag öppnade dörren för att gå till bilen så vart jag så himla nöjd över att det slutat regna för en stund. Jag hinner inte mer än att komma fram till bilen när jag hör hur det börjar smattra och känner att benen blir alldeles blöta. Helvete!!!! Jag haaatar regn!! Fick byta byxor när jag kom till jobbet då mina jeans va alldeles pisseblöta i hela baken. Vilken tur att jag hade min regnkappa på mej, den gjorde verkligen nytta. Blir så förbannad. Jävla skitväder! Å va e det för fel på blogg.se??? Ska dom ta å fixa detta nångång eller? Man kan ju inte se tidigare händelser å det finns inga verktyg för att lägga upp bilder eller nånting. Den nya statistiken suger. Hmm, ja det va nog det. Kanske märks att jag inte e på humör idag, men ÄNDÅ blev det ett inlägg. Suck! Ska nog ta mej nått att äta nu. Gött det känns när man får skriva av sej ibland. Have it!!

Kommentarer
Postat av: Eleonore

SV: jo jag tyckte också att det lät konstigt men måste prövas:D



Skönt att skriva av sig ibland!

2009-09-05 @ 08:42:34
URL: http://fikamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0