Jag har köpt snyggaste stövlarna

Oj va fin jag kommer vara om fötterna nu i höst. Blev förälskad i ett par stövlar som en kund hade på sej häromdagen. DOM VILL JAG HA!! tänkte jag och gjorde sen slag i saken. Jag har inte haft gummistövlar sedan jag va liten, men känner att det kan vara bra att ha när det är riktigt ruskigt väder ute. Dessutom är det ju lätt dom snyggaste gummistövlarna jag har sett å så nätta, Ingen sån klumpig sula som det är på dom flesta andra stövlar. Jag föll framför allt för den rosa snörningen där bak och den rosa fleecefodringen. Så fina!

Tretorn stad svart
Svarta Tretorn stad, dom blev mina för 449:-


Läs även andra bloggares åsikter om Tretorn, Stövlar

Kommentarer
Postat av: Kristin

tja! snygga stövlar. vart köpte du dem? finns det andra färger på snörena?

2009-09-09 @ 09:31:34
Postat av: Jessica

Riktigt fräcka! =)

2009-09-09 @ 13:36:22
URL: http://kackisen.blogg.se/
Postat av: Tindra

Dem var riktigt snygga ju :)

Vart kan man hitta såna?

2009-09-10 @ 11:09:18
URL: http://tindraohara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0