En stund i naturen

Har väl varit hemma en timma ungefär. Jag å lilla familjen har varit ute på en kvällpromenix. Lillan cyklade såklart. Det va skönt att komma ut å få lite frisk luft. Har ju för övrigt bara varit hemma idag på min lediga dag. Det hör inte till vanligheterna måste jag säga. Nästan så att det kändes lite jobbigt att bara slappa.
Till middag blev det i alla fall ingen kassler idag, utan jag gjorde min specialitet. Ett eget recept med bara massa gottigheter. Bland annat kyckling broccoli, morötter, minimajs, vattenkastanjer, ostronsås, tandoori å massa annat gott. Ni hör ju bara hur gott det låter. Mmmm!!!
Nu är det dags att bänka sej framför Efterlyst 1 timma. Efter det får vi se vad som händer.

Nu avslutar jag med lite bilder.
NaturbildÄpplenKottarJättestort bladDammenMitt i naturen


Kommentarer
Postat av: - H*

- haha blev sugen på äpplen nu!

2009-09-02 @ 21:22:09
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0