Efterlyser färgtips till gästrummet

Tänkte göra iordning ett gästrum här hemma och tänkte måla om vårat hemska knallblåa rum som idag bara används till förvaring.
Vad kan man ha för färg i ett gästrum? Någon som har bra tips på hur man kan göra? Det är ganska så litet, kanske 8-9 kvadrat eller så. Ett fönster på ena kortväggen och en dörr i andra änden av rummet på långväggen. Hade varit kul om man kunde få lite färgtips. Känner för nått lite halvkul, men inte för överdrivet. Någon?? Själv är jag bara insnöad på nån mörkgrå fondvägg vid sängens huvudända eller nått, så snälla kom gärna med förslag.

Gästrum
Såhär ser rummet ut.

Läs även andra bloggar om , , , , , ,


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hade målat helarummet vitt. sen den vägen vid fönstret den vägen hade jag gjort citron gul å hela taket i gult oxå. sen hade jag målat fönstret vitt om inte de redan är vitt. å lagt in en svart heltäcknigs matta. helt enkelt nått utöver de vanliga. sånt gillar jag

2009-10-19 @ 11:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0