Rajtan tajtan

Så, då kommer lite update från igår kväll. Jag va hemma hos min fina Maria. Först kollade vi på fotbollen som va skit och så bjöd hon på lite alkohol. Trevligt! När fotbollen va slut körde vi lite Party Alias, det va riktigt roligt. Haha!! Ibland blev jag riktigt impad av min förmåga att beskriva vissa saker. Haha!!
Nä det va riktigt roligt faktiskt. Tack för det gumman!!
När kvällen va slut skulle jag ju ta mej hem, hmm. Ringde till sambon som låg och sov och svarade därför inte. Shit, vad skulle jag göra. Ringde en polare som kör taxi, KANON!! Han jobbade och skulle strax röra sej hemåt. Vi bor typ 200 meter ifrån varandra så det var ju perfekt. Väl hemma somnade jag gott i min mjuka goa säng, där sov jag som en prinsessa.

Hallondrink
Det här drack jag, mmmm!! Hela kvällen också.
Goa tjejer
Goingar!!
Party Alias
Party Alias för hela slanten.
Pose
Pose!!
Klackar på
Klackar på. Vems är den snygga röven?? Haha, tack Mary for this pictura!
Me and babe
Jag å söting
Taxi taxi
Me and le taxi-driver (obs! Franskt uttal)

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0