Nya Naglar!!

Imorgon är en kväll som är mycket lämpad för festligheter. Vad passar bättre då än ett par nya glittriga naglar.
Jag hade ett nagelkit här hemma i lådan som man med lite noggrannhet kan få till ett par riktigt snygga naglar med. Det var hur längesen som helst sedan jag hade påbyggda naglar sist och var lite sugen på att piffa till mej lite extra inför morgondagen då det blir party. Det tog ungefär 1½ timma sammanlagt och här är resultatet.
Ska tillägga att jag har gjort detta en gång tidigare för många år sedan så dom är ju långt ifrån perfekta. Vi får väl se om dom håller tills imorgon.

Naglar med glitter
Gel kit
NageltipparPåbyggning av naglarFärdigt!


Kitet har jag köpt på H&M för ca 149:-, har jag för mej.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag håller på att utbilda mig till nagelteknolog :D

2009-10-31 @ 08:57:48
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Sabina

precis, den var ju helt fantastisk och alla klappa och sjöng med med mera =)

2009-10-31 @ 09:57:43
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0