Några bilder blev bra i alla fall


Idag har jag varit lite seg efter gårdagen. Inte helt konstigt då man va ute och svirade. Först var jag iväg på dagen för att inhandla något att ha på mej. Jag hittade ett par snygga stövlar och en jättefin klänning. Vet egentligen inte om man kan kalla det klänning för den va jäkligt kort. Men snygg som fan va den i alla fall. Köpte även ett par svarta stretchjeans med lite detaljer som va rätt najs. En grön klänning blev det också med ett svart sidenband, men jag är inte säker på om jag ska behålla den. Det är inte riktigt min stil så vi får se.

Efter min lilla shoppingrunda så åkte jag hem, käkade lite och började så smått göra mej iordning. Jag är så jäkla kass på att komma i tid, men idag skulle jag minsann vara i tid. Kände mej riktigt snygg när jag väl var färdig, förutom håret då som aldrig vill vara på min sida.

Maria hade bjudit in till tjejkväll och vi var ett härligt gäng på ca 10 brudar. Vi åt kex med ost i oliga smaker och hon bjöd på en supergod bål som gick ner som vatten. Efter det hade vi chokladfondue där vi doppade ananas, banan, marschmallows och massa annat gott.

Vid tolv drog vi in mot stan och hamnade till slut på Berså. Mötte prinsen strax efter 2 och vi tog en taxi hem.

Stövlar med klackSvart klänning med paljetterGrön klänning

Maria min goingPiggelinTjejkvällShotsSommarbål
ChokladfondueChokladfonduePiggelindrinkJag och mina priser


Kommentarer
Postat av: carro

men, är det therese jag ser på vissa bilder, blond?

2009-10-25 @ 21:32:19
Postat av: Anonym

Ja therese är det!!! min pärla :)

Va fin du va igår gumman. Och den gröna klänningen va ju skit läcker.

Puss älskling

2009-10-26 @ 00:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0