Klockan är typ 3

Här sitter jag, precis hemkommer från lite mys hemma hos Maria. Så skönt när det är gångavstånd och man inte behöver tänka på att packa in sej i en kall bil (såhär års). Det blev ju först lite Idol såklart och efter det satte vi på It's all about The Women, som jag hade hyrt med. En riktig tjejfilm ville vi ha när det bara va vi tjejer som skulle glutta tv. Fick aldrig sett hur den slutade då jag somnade ifrån någonstans där på mitten tror jag. Får spana vidare på det imon tror jag. Jag behövde nog inte oroa mej för att vara oförskämd, för mitt sällskap hängde på inte långt efter mej tror jag. Gött e det!! Hade det varit sambon jag hade kollat med så hade ju han suttit å puttat på mej för att se till så jag inte somnat. I och för sej så hade jag ju gjort detsamma på honom. Nu är jag i alla fall trött som f*n och ska strax kalla på John Blund så jag kan får stänga mina små blå för den här kvällen. Natti!!

Massa godis
Goa tjejer
Glada busongar
Tröttisar
Mitt rätta jag

Blev visst inte en enda bild på stackars Mary.. Hur kunde jag missa det. Jäjä, så kan det gå.


Kommentarer
Postat av: Rachelle

Vad söta!

2009-10-10 @ 03:14:47
URL: http://rachellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0