Kan man ha sån tur

Har ringt runt som en jäkla galning för att försöka få tag på dom här stövlarna. Alla butiker svarade att de var helt slut och att dom nog inte skulle komma in igen. Men så igår hittade jag dom av en slump i webshopen, YEEES!!! Bara kollade ifall att och där fanns dom. Beställde båda storlekarna närmast lillan fossingar för att jag inte skulle bli utan. Dom levereras tillsammans med min kofta v45, så det blir ju till att vänta ett tag. Men så glad jag blev att jag hittade dom. Skönt när man kan få ha lite tur ibland.

MC-Känga

Läs även andra bloggar om H&M, MC-Känga

Kommentarer
Postat av: Nea.

Kul! :)

2009-10-14 @ 12:26:54
URL: http://neapeahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0