Jobb, stress & kalajs!

Nu har jag änna inte bloggat på länge. Ibland blir det låte väl långa hopp kan jag tycka. Helgen va mest bara stressig, fast det blev bra tillslut i alla fall. Jobbade både lördag och söndag. Efter jobbet igår åkte jag till plantagen och köpte mej en fin blomma till soffbordet. Skulle ju ha massa gäster så när jag kom hem åkte dammsugaren fram och det va storstädning som stog på schemat. Prinsen fyllde år så här skulle kalasas. Han och lillan va iväg på barnkalas för en tjej från Leahs dagis, så jag hade huset för mej själv. Gött!! Med stereon på högsta volym (typ) svepte jag fram över golvet högsjungandes med min lilla dammsugare. Till slut kom min familj hem och vi slängde i oss lite donken-käk (usch) innan gästerna skulle komma. En efter en trillade dom sedan in runt sex-snåret. Sambon hade köpt 2 stora daimtårtor och 3 påsar kanelbullar. Bullarna va vi ju tvugna att ha då det va kanelbullens dag. Jag köpte till lite rosa rattar, dels för att dom va fina och rosa och dels för att sponsra bröstcancerfonden. Goda va dom också. Plus i kanten för det.
BarnenFinbesökLeah med faster och lillkusinenStolt mosterRosa rattar


Kommentarer
Postat av: Weronica - Med Livet Som Insats

Vilken söt blogg :D

2009-10-05 @ 23:07:05
URL: http://weris.blogg.se/
Postat av: Veronika

Så mysigt det ser ut! Familjelycka på något vis och så stöder ni rosa bandet ser jag! Tummen upp :)

2009-10-06 @ 07:59:46
URL: http://veronikascrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0