Goodie goodie!!

Smakar
Pasta med ost & skinksås
Lillan

Har precis fått i mej och familjen lite god mat. Pasta med ost & skinksås stod på menyn idag. Å jag lyckades bra vill jag lova. Gud så gott det va. Ska strax ta på oss lite kläder och gå vidare upp till 58:an (mina föräldrar).
Förhoppningsvis är syrran med familj där också så man får gosa lite bebis, hon är såå himla gosig den där lilla.
För övrigt har jag å lillfis varit på backaplan idag en snabbis efter jobbet. Köpte present till hennes dagiskamrat som ska ha kalas imorgon. Hoppas verkligen att hon får roligt. Jag ska ju jobba så jag kan tyvärr inte följa med så sambon får följa med henne. Han e så kass på det där med att fotografera så vi får väl se om det blir några bilder. Nope, nu ska vi ta på oss. Hadii!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0