Foto-Session

Har haft Danni här ikväll på lite Idolmys och så. Det finns ingen klockren favorit bland årets idoler direkt. Eller? Jag har i alla fall ingen. Kom ju på att vi var tvungna att ta lite bilder innan hon fick åka hem. Haha, vi hade riktigt kul. Planerade även för en kommande, hmm vi kan kalla det hallonkväll. Bara jag och hon fattar tror jag. Det kommer att bli kul. Får ta det någon helg nu framöver. För övrigt så sitter jag å lyssnar på Madonnas Beat goes on. Helt grym låt ju. Like it aaalot!! Även She's not me är riktigt bra, den va näst på tur i Spotify-listan.

Foto-Session
Vi hade riktigt kul där under vår lilla foto-session. Ibland har man såna dära stunder då man liksom glömmer av att man är lite till åren och börjar dra mot 30..Haha!!



Spana in andra bloggar med ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0