En liten bara

Slänger in en liten text medans det är reklam i Grey's. Håller på å grejar lite här hemma. Lite småfix bara och inget jätteryck. Tänkte att jag skulle byta gardiner och så i köket, till mina nya prickiga. Det kommer att bli så läckert.
För övrigt idag har jag inte gjort så mycket vettigt. Var på jobbet och kom sedan hem.
Lillan hade somnat redan vid kvart i fem. Helt sjukt. Ska bli spännande att se vilken tid hon väcker mej imorgon. Uuusch, jag vill inte. Hon kommer säkert att komma in runt 4 å säga något i stil med, Mamma, det är dagen nu. Vi ska gå ner och äta frukost!! Det skulle inte förvåna mej. Blir trött bara jag tänker på det.

Nä nu börjar Grey's igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du oxå om grey`s ja älskar det

2009-11-03 @ 16:35:19
URL: http://Elinejs.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0