Day off!

Usch, känner mej helt stressad efter den här dagen. Hade tänk få gjort så himla mycket och nu fick jag inte gjort ett skit. Tavlan är hämtad i alla fall, som jag inte ens ville ha egentligen. Men nu är den min och den är fin, men jag tycker nog inte att den är värd dom pengarna. Då fick jag ändå rabatt.

Dagen började rätt så lugnt med en sväng in i duschen. När vi sen står där uppe å grejar så låter det som att någon försöker bryta sej in genom ytterdörren. Vi rusar ner och utanför dörren står min mormor. Haha! Rätt så oskyldig inbrottsjuv. Vi fikade lite och så sen åkte dom.

När vi hade hämtat tavlan ställde vi bilen hos mamma å pappa och gick upp te syrran. Va ju tvungen att få snusa lite Solei. Hon hade blivit så stor. En riktig liten tjockis å hon somnade såå gott på moster. Mmm, man blir ju inte alls sugen på en till hehe.

Nä nu är det Grey's-time. Tja!

Lillan vid frukosten

Världens finaste tjej
Pink bridge
Min fina tavla Pink bridge. (Den är fortfarande inpackad och har inte en vit ram runt då det är canvas)


Har packat upp tavlan och kan nu förstå varför den kostade såpass. Det ÄR INGEN canvas. Hmm, det va ju det hon i affären förklarade för mej och jag trodde jag fatta, men icke. Det är en bild som är tryckt på en glasskiva eller hur man ska förklara det. På baksidan sitter en "ram" som gör att glasskivan kommer ut en bit från väggen. Läckert! (tror jag i alla fall, den sitter ju inte uppe ännu)


Kommentarer
Postat av: Maria

HALLÅÅÅ! om inte du vill ha tavlan köper jag den av dej! jag vill oxå ha en sån! vi har inga tavlor hemma för att jag aldrig fastnar för några. MEN denna... i´m in lööve..

2009-10-14 @ 23:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0