Sleepless i Göteborg!! (Biverkning?)


Nu ska jag strax gå och lägga mej. Tänkte slänga in en snabbis här först bara. Det känns lite konstigt när man inte skrivit nått på en hel dag. Har haft ont i armen idag i alla fall och haft lite svårt att lyfta den helt och göra vissa andra rörelser, men jag har klarat mej bra ändå tycker jag.  Jag är enormt glad över att jag inte fick några influensasymtom som biverkning av sprutan. Förresten så sov jag skitkasst inatt. Jag hörde att det var flera som hade gjort det efter att dom vaccinerat sej. Herregud! Jag vet inte ens om jag sov något över huvudtaget. Jag liksom vaknade till i ett ryck och visste inte om jag hade sovit eller om jag bara hade legat och blundat. Läskigt! Sista gången jag kollade på klockan så var den typ halv 6. Då hade jag nog vaknat 5 gånger. Så det  ar allt lite småtufft att stiga ur sängen i morse. Jag hoppas verkligen att jag får sova skönare inatt.

Natti!!

 


Kommentarer
Postat av: Emma, Oliwers mamma

hittade din blogg via min kompis.

Jag tog sprutan i torsdags. Shit va dålig jag blev. Sov bort hela fredagen sen o fick verkligen influensa symptom. Hörde att om jag fick så nu ska jag va glad att jag tog sprutan för jag hade blviti ännu sämre om jag fått grisflunsan.

2009-11-21 @ 15:06:04
URL: http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0