Segis

Lite duktig har jag allt varit idag. Men har bara gjort långt ifrån vad jag hade tänkt få gjort här hemma. Som tur är så kommer ju en dag imorgon också. Har precis ätit lite middag med familjen i alla fall. Kotlett blev det idag och det va längesen kan jag säga. Till kotten hade vi smarrig sås och räfflade barbecue-potatisar. Gött!!

Nu funderar jag på ifall jag kanske skulle göra mej lite piff och dra hem till en kompis. Men jag är rätt seg så jag vet inte ifall jag orkar riktigt. Behöver ju egentligen röja i blå rummet och dammsuga lite, meen vi får väl se.

Ikväll börjar ju Robinsson också, någon som ska kolla??

Kommentarer
Postat av: Stora L

Haha, precis den kommentaren fällde min sambo också! Jag jag tycker den är sååå cool och jag har spanat på den länge. Älskar så tokiga detaljer i hemmet!

2009-11-22 @ 17:09:20
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0