Mys-Tisdag

Kände att jag bara va tvungen att slänga in ett inlägg lite snabbt. Skulle egentligen slängt md en bild med bilden försvann och jag är inte hemma så kommer inte åt dom. Så kan det gå. Efter jobbet åkte jag hem och slängde i mej lite rester från gårdagens middag. Första gången jag gjort lasagne och den blev SÅ GOD!!! Shit va bra jag lyckades, efter några samtal med mamma kan jag tillägga. Haha!! Vuxna människa..

Nu sitter jag i alla fall hemma hos en kompis och glor på tv. Det går bara skit på alla kanaler. Sådär kul. Tur att vi har varandra. Har såklart ollat på Desperate tidigare. Oooh hihi, hur ska det sluta med Bree's vänsterknök? Nä nu ska jag fortsätta möla i mej massa gott och titta till lillan en sväng som sover gott i Hannahs säng.

Hej på er så länge!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tycker allt det är dags att du kommer hem till mig snart också så mycket som du hänger i Tuve :(

Puss!

2009-11-25 @ 09:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0