I'm leaving


Nu ska jag strax gå upp till min goa säng som står och väntar på att jag ska inta position. Har suttit och nickat till ett antal gånger här framför datorn nu. Är jämt så trött på kvällarna. Fattar ite vad det beror på. Det börjar redan efter lunch och sen kan jag gå å gäspa hela eftermiddagen. Kanske man skulle ta och se över sina järnvärden eller nått. Kan det ha med det att göra tro? Jag är så himla kass på sånt.

Maria kom hit förut, då vi med daimtårta som tilltugg kollade på premiären av Ullared. Riktigt roligt program alltså. Galna gamla tanter som knör sej fram i gångarna, en blond gay-kille och hans lika blonda mamma som testar smink och en tältande familj som sparar hela året för att vid ett tillfälle åka och handla alla årets födelsedagspresenter och julklappar och allt på en gång. Deras 2-veckors shopping startade med en nota på 11000:-. SHIT!! Det finns en del riktigt crazy människor alltså.

Natti på er alla goa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0