Hem&Villa-mässan


Där i bakgrunden syns mina nya svarta ljusstakar.

Sitter för tillfället och jäser i soffan efter middagen. Väntar på att tvättmaskinen ska bli färdig, sen ska jag hänga lite tvätt. Jag och familjen har varit på Hem&Villa-mässan idag och kikat lite. Hittade tre jättefina ljusstakar i porslin. Deras papper var slut så hon rullade bara in den ena, vilket resulterade i att dom andra två blev totalkrossade när sambon ställde påsen på stengolvet. Jag gick tillbaka för att fråga ifall man kanske kunde få lämna tillbaka den sista då jag inte kände för att lägga ut pengar på att köpa två till. Då sa den underbara kvinnan i montern att jag självklart skulle få två nya. Så himla snällt. Jag är henne så tacksam. Nu står dom här hemma på mitt bord i köket och lyser så fint. Så stort tack till den snälla snälla kvinnan som gav mej nya.

Nu är tvättmaskinen klar så jag ska ta å hänga lite tvätt, sen ska jag och lillan åka hem till Hannah och tillbringa resten av kvällen där. Kolla på film eller nått kanske och bara mysa.
Hej så länge och ha en fortsatt mysig lördagkväll.



Läs även andra bloggar om

Kommentarer
Postat av: Maria

Det kallar jag service :)

Pöss!

2009-11-08 @ 02:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0