Gosh!!

Jag är helt slut. Ska strax ta och krypa till kojs. Började dagen med att jag skulle vaccinera mej mot svinis. Jag och lillan ger oss ut i skitvädret för att komma till vårdcentralen och upptäcka att att vaccinet är slut och dom trodde det skulle komma nytt imorgon. VA?? Om dom nu ska ha drop-in så får dom väl se till att ha doser så det räcker. Kan nämna också att vi var där när drop-inet började. Så irriterande. Så det va bara att fällMorotssoppaa upp paraplyet igen och ge sej ut i stormen. Gick hem till Mamma som bjöd på morotssoppa och knäckis. Lite smarrigt var det allt. Sen åkte vi till ikea bland annat å kikade lite. Köpte ett svart hyllplan som dom sålde ut. Så jag bytte våran gamla obehandlade furuhyla i tvättstugan till denna svart. Så mycket snyggare. Då blir man allt lite nöjd med sej själv, när man lyckats åstadkomma något vettigt också på sin lediga dag.


Ikea-hylla
Självklart blev det ju en timma Grey's där imellan också. Wow att dom lyckas göra så många bra avsnitt. Och han den där nya läkaren (eller vad han är förnått) som är på Dr Yang, han e bra läcker.. Haha!!
 
Nä God Natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0