Big feet, Small shoes

Mina söndagar har en tendens att blir rätt sega. Man är seg ur sängen och man är seg till frukost och man är seg hela dagen. Idag tänkte jag åka till stan och se ifall en affär har öppet där jag har köpt ett par stövlar som är alldeles för trånga. Sjukt smala var dom. Eller så är det jag som har breda fötter, men det tror jag inte. Upptäckte att det inte var öppet köp också. Yes, det blir ju kanon. Så jag får åka in och kika ifall jag hittar några andra som passar bättre.

Igår kväll åkte vi ju hem till Hannah. Satt å mös i hennes soffa å snackade skit. Lillan somnade med Alonna (hunden) i soffan. Klockan nio började 3000 miles to Graceland, så den kollade vi på. Jag har sett den förut, men den är så bra så jag blev änna lite glad när jag såg att det för en gångs skull skulle gå en bra film på tv. Annars visar dom ju mest skit. Framför allt på helgerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0